Schaakvereniging Spijkenisse heeft zowel een Senioren en een Jeugd afdeling.

Elke vrijdag is er een clubavond:

- de Jeugd speelt van 18:30 tot 19:30 uur.
- De senioren spelen van 20:00 tot 24:00 uur.

De vrijdagavonden bij Schaakvereniging Spijkenisse zijn altijd gezellig, leerzaam en geschikt voor iedereen die kan schaken of geïnteresseerd is om te leren schaken. Er zijn vele groepen op sterkte, dus altijd spelers van vergelijkbaar niveau.

Lid worden van de schaakvereniging?

- Aanmeldformulier nieuwe leden: vind u hier.
- De bijlage met meer informatie over het lidmaatschap vindt u Bijlage aanmeldingsformulier
- Contributie informatie: vind u

hiehttps://sv-spijkenisse.nl/algemeen/vereniging-informatie/wat-is-het-rekeningnummer-en-hoeveel-is-de-contributier.

Neem vrijblijvend contact op met de secretaris of jeugdleider voor meer informatie.

Naam: Peter Leentvaar