Beëindigen van het lidmaatschap kan slechts schriftelijk worden gedaan bij het bestuur (ter attentie van de secretaris per brief of e-mail - Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) uiterlijk vier weken voor het einde van het lopende verenigingsjaar, dus uiterlijk 1 juni.
De penningmeester brengt u op de hoogte van het resterende verschuldigde contributiebedrag. Het lid dient het gehele jaarbedrag te voldoen indien het lid tijdens het lopende verenigingsjaar zijn lidmaatschap beëindigd. Indien een persoon gedurende het verenigingsjaar lid is geworden en in hetzelfde verenigingsjaar zijn lidmaatschap heeft beëindigd, dient deze persoon over de volgende periode contributie te voldoen: vanaf de eerste dag van de volgende kalendermaand na de dag van inschrijving tot en met het einde van het verenigingsjaar (30 juni).